tisdag, oktober 20, 2009

Agneta Sjödin och Andreas Carlsson

Det var kändistätt i går när jag och Ullis var på Agneta Sjödins och Andreas Carlsson release partyn. Andreas hade valt Melkers krog Fredsgatan 12 och Agneta höll till på Djurgården och Blå porten.

Det var naturligtvis huvudrollsinnehavarna själva och bland gästerna sågs Gynning, Runar, systrarna Graaf, Katrin och Bingo, Anton Körberg, familjen Strömstedt, Jenny Östergren, Jankell, Tobias Karlsson från Let´s dance, David Hellenius, Anders Bagge och många fler...

Visst var det trevligt, men jag måste erkänna att jag längtade hem till hästarna.
På vägen hem åkte jag förbi stallet och sa godnatt!



på Agnets tillställning träffade jag min före detta arbetskollega Elizabeth Gummesson. Hon arbetar numera som är professionell coach och föreläsare inom personlig utveckling och har också skrivit en bok. Hoppas det går bra för henne.



:-D

Inga kommentarer: