lördag, februari 11, 2012

Hopphästen Raring

Mest har jag sovit idag:) men jag var också hos Elisabeth som försökskanin för hennes nya akupunktur penna och sugkoppar(!?). pennan ger elektriska stötvågor på punkter, aj aj aj, men ändå skönt efteråt.

Etter behandlingen åkte jag hem och hjälpte Gunder att elda ris från de träd som vi fällt på min tomt. Varför är det så barnsligt roligt att elda. Jag är så förälskad i min nya tomt, med den underbara utsikten. Kommer aldrig att ensam kunna hus där. Men fram till dess sak jag köpa mig en parkbänk och ett litet järn ord och sätt vid plätten jag döpt till Utsikten!

Det var mitt eftmiddagspass i stallet så när jag var mockad och klar lekt jag med Raring i padocken. Han fick skutta lite över krysset igen. Ojojoj, han blir aldrig någon hopphäst i alla fall. Tur att vi kan skylla på hans dressyrstam. Men jag tror han tycker det är roligt att få busa lite även om hans långa ben vill trassla in sig i bommarna ibland.









Elden och min utsikt:









Posted using BlogPress from Camillas iPad

Inga kommentarer: