fredag, augusti 15, 2008

K A T A S T R O F ! ! !

Det var KATASTROF i kväll när jag red mitt första pass under dressyrkursen. Verkligen katastrof. Så där att jag känner att jag skiter i det. Jag tänker aldrig mer rida-känslan. Den känslan har jag nu.

Jag blev så förvirrad. Rurik sprang med huvudet rakt upp, bett sig stenhårt fast i höger, vänster fanns ingenting. Rakrikting och övergångar. Ingen bjudning och kom han ner då krullade han in nosen. Jag lyckades inte med drivningen och blev tjaffsig i handen. Så om det inte fanns något stöd innan så blev det ju inte bättre av att jag satt och tjaffsa med händerna. Och eftrsom jag inte har några magmuskler kvar orka jag inte driva honom in i handen. Och kom jag åt honom det minsta, sprang ifrån jobbet. Spännde sig och ruasde undan de kvar jag ställde. (och dom var inte måga en dån hät grupp)

Jag borde ha en gummisnodd mellan armarna.

Kanske om ni har tur tag jag kite bilder i morgon.

Sov Gott!
Cam

Inga kommentarer: