tisdag, maj 26, 2009

Vi saknar Uffes hästar!

Det är helt galet kul med smågrabbarna i hagen. Dom hittar alltd på något när vi kommer. Och man får verkligen se upp så det inte händer olyckor. Men lite grann måste jag erkänna att jag saknar Uffe och Uffes hästar. Jag får försöka hänga lite med dom i alla fall, med Uffe och travisarna.

Här om dagen när vi gick förbi deras hage så är det inga småhingstföl som står där. Nä, nu är det stora stiliga killar, och större ska de bli. Hoppas vi får se dem på Solvalla när de blir stora och starka;).

Uffes sto har också fått nya fölisar. Jag ska plåta dem någon dag ska ni få se.

Plåta! I kväll höll jag på bli galen på mig själv när jag lyckades radera alla bilder jag tog på Raring och Ludde. Den enda bilden jag lyckades få kvar är den här på Ludde. Ludde-pudde är så söt!



I morgon får jag ta nya bilder!

God natt:-)

Inga kommentarer: