söndag, oktober 30, 2011

Raring lasttränas och Lyckan träans för Martin Ågeval

Snart ska jag börja åka till Katarina Bonde med Raring. Vilket ska bli urkul att hon ska hjälpa oss med utbildningen. Jag har verkligen längtat till den här dagen när jag ska få börja åka med honom.

Men för att kunna åka måste jag givetvis kunna lasta honom på transporten utan hjälp.

Så idag har vi tränat jag och Raring. Och det gick bra, han gick in och jag stängde, sedan åkte vi ett varav på gården. Tillbaka och lasta ur och så upprepade vi allt en gång till. JIPPI, vilken kanonhäst Raring är.

Raring = kärlek



Ikväll åkte vi till HRK med Lyckan och Ullis red för Martin Ågeval. Jäklar vad roligt det var. Kanon både för Lyckan och Ullis. Och Lycksn rörde sig som ett nysmort lokomotiv.

Självklart ska vi rida för honom igen:D





Fina fins Lyckan


- Posted using BlogPress from Camillas iPad

Inga kommentarer: