lördag, november 14, 2009

LOST-HELG

Det är sååå dåligt väder och så blött ute - jag stannar kvar hemma. Jag gör det jag måste med hästarna sedan tänker jag bädda ner mig framför tv:s och kolla på LOST. Det är det bästa med dvd-boxar att man kan marathonkolla. Snart är jag klar med säsong 4.

Camilla Jonsson på jobbet har box säsong 5, det är bara att hämta när det är dags. HURRA! Hoppas det blir fler tråkiga helger.

Den här bilden är ganska cool tycker jag. Det är John Locke spelad av Terry O'Quinn. Han var på besök hos oss på TV4 sommaren 2008 samma vecka som vi sände Fotbolls-EM från Kungsträdgården. Bilden är från när han besökte studion i Kungsan. Coolt!


Jag är ett LOST-freak som faktiskt tror att det på riktigt finns en svart rök som dödar alla :-)eller det skulle iaf behövas ibland.


Om jag hinner i helgen ska jag åka till Mia och kolla in Luddes mamma Angola.

.

Inga kommentarer: