måndag, december 14, 2009

IDOLFINALEN!

Det är helt hoplöst att flytta in i ett nytt hus eftersom inte allt fungerar ännu som jag tänkt mig. Det gäller inte minst min internet och tv-uppkoppling. Jag är dessutom lite stressad så jag prioriterar inte heller uppkoppling. Vilket naturligtvis resulterar i att jag inte är lika frekvent uppkopplad.

Men i fredags var det i alla fall final av Idol 2009 och jag var där och jobbade.
Det är ett sånt sjukt drag i Globen och helt galet. Innan sändningen var finalisterna så nervösa att jag faktiskt tyckte synd om dem. Men väl på scen och när programmet var i gång var båda två superduktiga.

Kort stund före sändning stod jag och små prata med det här gänget.


Under direktsändningen såg det ut så här.


Och så var allt slut...


Skit, vad snabbt de plockar undan. Vilket race!

Inga kommentarer: