tisdag, juli 12, 2011

Acacia

Viken liten pärla till häst Mia har. Det var Mia som sålde Lyckan till mig, eller som hon egentligen heter Licacio.

Mias två-åring är halvsyster till Ludde. De har samma mamma, Angola.

Jag har länge sagt att jag ska åka och hälsa på Mia och hästarna, men det blir liksom aldrig av. Det är det som är det fina med semester, då hinner jag med alla dessa saker som bara skjuts upp för att tiden annars aldrig räcker till.

Men idag var jag och kolla in Acacia. Agneta kom och hjälpte Mia med longeing osv. Lilla Acacia förbereds för att bli vuxen. Det är gulligt och lite krut under hovarna har hon allt.

Mias son plockar in hästarna.


I väntan på att få longas lite:)



Agneta på väg till padocken.




Pub! Nu är jag väl klar!



Det ska bli roligt att följa Acacias utveckling.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: