söndag, september 13, 2009

Balans är toppen!

Jag vet en vecka senare...

Det har varit en helt hysterisk vecka på jobbet. Det är så jag i bland funderar på vad det är jag håller på med. Men nu har det landat lite igen ... tror jag...

Hur som helst. I onsdags kväll var vi med Balans som vanligt hos Bonde och hopptränade.
jag och Annika satt på läktaren och höll andan med Balans och Ullis tog sig över det ena efter andra hindret. Det går bättre och bättre hos Bonde och Balans tar sig.

I kväll söndag, red Ullis henne i gen. Dressyrarbete, och jäklar vad fin hon var. Snurrade i gång de där bakbena så det blev snygg schvung i traven.
HURRA!




På förkvällen sedan åkte vi Ludde och Raring. Och vet ni hur kul man kan ha med en blå piggborste. Den har i alla fall roat de här två smågrabbarna i två dagar nu.
De är så söta!


I morgn ska jag rida Balans. För kung och fosterland!

Inga kommentarer: