lördag, september 05, 2009

Nyklippt!

Det blev en tidigmorgon och lite av ett race i stallet. Jag släppte ut hästarna och red Balans. Det gick jättebra! Bästa gången sedan hon kom i början av juni - HURRA!

Sedan drog jag och Måns till Kista, Måns ville klippa sig. Jag ville det inte, han är så himla fin i sitt långa hår. Men men, som mamma får inte bestämma, det har jag ju hajat!

Vi åkte dit han blev klippt och så shoppade han lite nya kläder. På vägen hem passerade vi Jakobsbergs centrum, där min bror har öppnat en ny musikaffär (ska tilläggas att han redan har en butik utanför centrum) Den här, inne i centrum, har han på något sätt ihop med en annan. De har blandat coola kläder och musikprylar - som hörlurar, gitarrer och lite så... ser bra ut!

Måns i sitt fina långa hår - NEJ, klipp dig inte!


Nyklippt! Det blev bra, ursnygg!


Mamman är asnöjd!


I morgon är det pressträff för Idol 2009, jag är där då. Sedan på eftermiddagen/kvällen ska jag rida. Hoppas det går lika bra som i dag.
Vill gärna rida bommar.

Hörs snart!

Inga kommentarer: