måndag, september 14, 2009

Från Nokia E61i till Nokia E71

Okej!

Jag har dumapat min Nokia E61i :-( Den som jag så trofast har haft i min ficka, trots sin gigantiska och otympliga storlek! Jag var kär i min telefon, trots alla brister och fel samt långsamt minne. Men det var okej - vi kunde varandra utan och innan. Den har pajat! är stendöd! Typ, tappat allt minne och orkar inte hänga med längre. så...


I dag fick jag en ny - Nokia E71. Och jag tror faktiskt att jag kan bli kär igen. Den är än så länge helt okej. Nu ska jag bara testa den i morgon om den kan ta bilder på hästar. Och ...kan den det...ja... då blir den godkänd!


I morgon får Lyckan nya dojjor!
Grattis Lyckan!

P.S
jag ska ta bild på hennes trasiga hov med min nya mobilkamera!
Så ska ni få se.
:-)

1 kommentar:

Ninja sa...

Rubignon har jag träffat, härlig häst!