torsdag, september 03, 2009

Kvarnnibble Gård

Här bor mina hästar. Jag har stått på ett par olika ställen under åren med mina hästar och hittills är Kvarnnibble det ställer jag gillar absolut bäst.

Jag tycker det är hur toppen som helst, visst finns det lite fel och brister men det är småsaker i det stora hela. Det är bra boxar, fin sadelkammare, nära till ridhuset, fina ridvägar ute i naturen, egen producerat foder och halm... toppen helt enkelt.

Och det viktigaste av allt, hästarna verkar må skitbra. Så här tänker jag nog stanna så länge jag får.

Lite härliga flygbilder som Conny tog när han crusade runt i luften i ett litet flygplan här om dagen.

Ridhuset, längst gaveln ligger boxarna där Lyckan och Balans står. Runt om ligger deras rast hagar. Jättefina hagar, när till ridhuset ;) och ett stenkast från skogen, helt fantastiskt.


Stora ladan, där stod Lyckan först.


Hela alltihop, nästan.
´

Här är allt ihop, tror jag...


I kväll var vi med Balans till Katarina Bonde och hopptränade - oj vad roligt det är.

I morgon åker vi till Traudi med Lyckan.

God natt!

Inga kommentarer: