fredag, mars 12, 2010

Snöras och dance!

Jag är så jäkla trött på snö, snö, snö, snö, överallt. Hagar, vägar, överallt.
Jag rasar över den här vintern som aldrig vill ta slut.

I kväll ska jag på let´s dance så då får jag sitta i en varm studio och titta på de dansande paren och hoppas på att min favorit går vidare.

I morgon ska jag rida och på söndag rider jag lektion.

Lördag har jag sovmorgon JIPPI! och när jag vaknar vill jag att all snö ska vara borta. BORT BORT BORT med all snö.

Hoppas också att jag träffar lite härliga hästmänniskor under helgen på Kvarnnibble som jag kan chitt-chatta med. Har lite funderingar. Ska också gå upp med Raring till Uffes stall, måste höra med Uffe om han ska vara där något med sina hästar så vi inte krockar med kusarna. Fast det gör ju inget å andra sidan. Uffe är alltid trevligt och att krocka med honom skulle bara vara trevligt.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till SVT och studio 1.

Let´s dance...

Inga kommentarer: