fredag, juli 25, 2008

Okej! Ingen ridning.


Det är sånt man får överleva, ingen ridning.

Blev tvungen att åka raka vägen hem i dag efter jobbet. Illamående, urk, vad äckligt.
Och mår jag så dåligt att jag missar ridningen - är jag sjuk.

Hur som helst. Jag trivs bättre och bättre på Mälardalens Ridskola och Ryttarförening. Tyckte det var väldigt rörigt där först, men börjar hitta hem nu.
http://www.malardalensridskola.com
Men självklart brinner mitt hjärta fortfarande för min hem klubb Håbo Ridklubb. Och Håbo ridklubbs dressyrkurs jag är anmäld till börjar närma sig. Det brukar vara bra kurser. Så pass bra att de lockar till sig kursdeltagare från andra orter än Bålsta.

Och så, det blev ingen uteritt i dag, jag får ta igen det en annan dag.

P.S Finns det någon som kan tipsa om bra helgkurser i dressyr under hösten tar jag tacksamt mot tips. Jag har tänkt mig typ, Strömsholm, Flyinge eller liknade.

Ha en trevlig fredag.
I morgon ska jag titta på när min vän Ullis håller träning för Anki.

Camilla c",)

Inga kommentarer: