fredag, juli 11, 2008

Ruris öron...

Idag hjälpt jag min bror att snygga till i hans
nya affär - en musikaffär.

Tja, jag gjorde ifs inte så mycket. Plockade mest
ur lådor. Och så åkte vi och köpte färg å lite sånt.

Tråkigt var det iaf. Fast jag gillar brollan.

Så när jag och Annika på kvällskvisten sadlade på hästarna och red iväg - ååååååååå vad det var toppen. Det var också helt underbart väder att rida i. Dessutom filmande vi varandra på när vi red på volten. Men nu är mitt problem att jag inte kan spela upp dem. WHY?

Just nu kl 01.45 på natten sitter jag och kollar resalternativ till Falsterbo i mitten av nästa vecka. Jag måste bara åka dit.

I morgonbitti ska jag till Västervik. Och jag känner inte för att kliva upp kl 08.00 i morgon och åka. Är alldeles för trött. Dessutom har jag gått upp i vikt under semster så jag kan inte ha några kläder.

Jag får se hur jag gör.

God natt!


Annika på Pigge, jag rider efter på Rurik. Ni ser Ruris öron, fniss:-)

Inga kommentarer: