torsdag, juli 03, 2008

Sundbyholm!!!


Jag var i början av veckan på Sundbyholm slott och jobbade. På morgonen gick vi en promenad och strax intill ligger travbanan. Vilken tur för mig. För då fick jag min dos av hästar. Fick syn på en kusk som tränade starter på travbanan. Jäklar vad snabb han var. Eller så är väl jag van att se Rurik hemma i sommarhagen.


Och med tanke på sommarhagen. Hur gör man för att slippa äckliga bromsar. Jag ska åka till Hööks och kolla om det finns nått bra medel.
Med de funkar ju bara ett tag med medel.


Hursomhelst...

Efter morgonpromenaden återgick arbete på slottet.

Och himmel och plättar vad gott det är med fika ibalnd.:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla på bionim.com, hon har medel mot mygg, vet ej om det funkar mot bromsar. Även schampoo för hästar har jag för mig.

Lycka till
BålstaMAn