lördag, juni 20, 2009

Glad midsommar!

Supernice midsommar!

På förmiddagen gjorde jag och Ullis klart allt i stallet och så red vi. Urmysigt.

När allt var klart fixade vi till oss själva så gott det gick ;-) och åkte till Anette.

Vi åt, skålade och kollade tv. What! Kolla tv, tja bland annat. Det var ju fotboll som somliga ville se. Helt okej!

Min son Måns kom förbi en stund och drog vidare sen. Vid midnatt hämtade jag hem honom, vilket var bra för då vet jag att han sover hemma.

Balans i hagen efter dagens ritt! Hon var riktigt duktig idag. Lyckan och Ullis gjorde också bra i från sig.



Hemma hos Anette skålade vi ute på balkongen.


Roger hänger vid teven och kollar fotboll...


Kvällens värdinna Anette.


Skål! Jag fick cider med jordgubbar!










Tur för Måns att han har moilen med sig! Sötis!


Så glad midsommar på er allihopa!

.

Inga kommentarer: