måndag, juni 15, 2009

Jag väljer SVT före Skansen

Jag är bjuden till Skansen på Apotekets pressfrukost om hälsonyheter för hund, katt och häst.

Onsdag på Skansen-Akvariet presenteras för första gången Apotekets nya spännande produkter för våra fyrbenta vänner. Skansens Jonas Wahlström är självklart på plats och hundcoachen från TV4 Plus Fredrik Steen pratar om hur våra husdjur mår idag.  

Det är Micael Bindefeld AB som bjuder in mig, det känns stort. Tyvärr inte lika stort som att gå på TV-pristet Kristallens pressträff som sker vid samma tidpunkt fast på SVT. Kristallen är det svenska stora tv-priset och självklart har TV4 ett finger med i spelet och då måste jag vara på plats. Så jag är ledsen även om mitt hjärta slår för hästarna så väljer jag Kristallens-ptressträffen.

Det var i alla fall en fin inbjudan.




I kväll ska jag rida min nya stjärna balenciaga. Ullis rider Lyckan. Adde får vila. Han är nog trött efter allt regn under helgen. Nu har vi tre stora hästar att hålla igång sedan Chille lämnade oss och snart åker även Adde hem. Så kan det vara...

I går kväll ringde Maria från stallet och berättade att Raringe eller om det var Ludde som frös, super snällt av henne. Ullis åkte genast till hagen och kollade men båda två mådde bra, PUH! Det är snällt att vi får tips om hur våra hästar mår. Jag och Ullis åker eller går till hagen varje dag, men självklart kan det hända saker när skymningen faller. Så alla tips är bra.

Ha det gott!

1 kommentar:

Dog News sa...

Synd att du inte kan komma till Saknsen men förstår att TV4 smäller högre:)