fredag, april 30, 2010

Skridskopaviljongen på Kastellholmen

Min avdelning hade pressträff på Kastellholmen i veckan. Vi visade första episoden av Familjen Bernadotte för pressen och efter blev det intervjuer. TV4 sänder serien i sex avsnitt. Bra serie. Jag känner när jag tittar på den att jag har rätt dålig koll på vår kungafamilj. Frågan är om det är viktigt att ha koll, tja... jag tycker det vore roligt att veta mer ur ett historiskt perspektiv. Skvaller är ju också skoj så, ja jag borde nog ha lite bättre koll för att tillfredsställa min nyfikenhet...

Vi höll till i Skridskopaviljongen på Kastellholmen - helt fantastiskt. Och kolla in frukosten vi bjöds på!!!



Och Skridskopaviljongen ser ut som ett litet slott - jag kan tänka mig att bo där
:-D men var ska då mina hästar bo?!Hovstallet - nääää, de står bra på Kvarnnibble. Jag får helt enkelt nöja mig med att vi vid det här tillfället hyr paviljongen och att jag då får passa på att insupa det kunglig historiska kultarvet:-)


I kväll är det Valborg - då ska jag bara slappa och dricka gott vin.

c",)

Inga kommentarer: