lördag, maj 16, 2009

Eurovision song contest, Malena Ernman och älgar

Jag lovar att det fanns inte tid att ta upp mobilen och ta en bild, när vi igår red rakt in i rumpan på en älg. Men Lyckan skötte sig fint. Hon frusta till, vände om, och tog ett par galoppsprång. Sen var det bra.

I dag tog vi med oss Annika som förkläde. Watch out for moose! Eller som vi säger till älgen - watch out for Annika. Men det hjälpte inte, huxflux så stod han där igen - ÄLGEN - och bara kollade på oss. UPS, det är ok, vi vänder och går åt andra hållet - för den här älgen hade inga planer på att flytta på sig.

UPS!


Power-pinglan, Annika, och jag tog oss en tur i vibyspåret senare på kvällen. Jag har nämligen gått med i en stegtävling på jobbet. Sover numera med min stegräknare. I kväll kl 20.00 har jag gått 33000 steg. Det är jag väldigt glad över. I morgon ska jag gå lika många igen. JIPPI!


Nu ska jag kolla på tråkiga Eurovision song contest och Malena Ernman...blääää!

Inga kommentarer: