onsdag, maj 27, 2009

I'm a celebrity... get me out of here

Min dag började på Bonnierskonsthall. TV4 presenterade höstens tablå för mediabyråer och kunder. En massa nyheter som våra kanlera ska sända avslöjades. Bland annat Mommas boys som trean nu sänder, ska vi göra en svensk version av. Jag är helt såld på den serien. :-)

Och så det bästa I'm a celebrity... get me out of here, som jag tror blir hysteriskt bra.

Det ska direkt sändas från andra sidan jorden, tur att jag slipper åka. Kan inte vara borta från hästarna så länge.

Här börjar alla samlas för frukost.



Vilken frukost, tur att det inte är TV4-presentation varje dag:-)



och så fick vi fina syrener av Linn och gänget när vi gick hem, eller tillbaka till jobbet


Nu ska jag kolla på Robinsonfinlen och äta lunch.

Cam :)

Kolla det här klippet från Celeb!
I'm a celebrity... get me out of here

1 kommentar:

sussie sa...

I´m a celeb... det kan blir skoj. Min kompis som bor i skottland kollar på den engelska versionen och hon är helt såld. Hoppas bara det blir roliga kändisar. Ha en bra kväll!!