fredag, maj 22, 2009

God morgon i hagen!

Första morgonen tillsammans. Natten verkar gott bra. Alla är kvar, alla har fyra ben att stå på... så inget dramatiskt. Jag får bara hålla koll på Rarings vänstra kota.

Jag ska ge grabbarna morgonhavren och alla ligger och sover när jag kommer till hagen, what? Jag trodde hästar var morgonpigga. Men de är lika trötta som jag var i går. Undra om de precis som jag får en utskällninga bara för att de är morgontrötta?

I morse var det därmot ingen annan än fölisarna och jag vid hagen - lugnt och skönt. Som jag skrev i går, tur att hästar är kloka djur.

God morgon, det kommer någon!? Men en hink?! Wow frukost!



Okej, jag kommer. FÖRST! Ludde är alltid hungrig!



Vad händer? Ska du gå upp nu!!! WHY?


Åååå jag vill ligga kvar en stund...


Så var det frukostdags!



I kväll jobbar jag med Talang!

Hörs snart!
cam :-)

2 kommentarer:

Karro sa...

Vilka vackra hästar.

sussie sa...

Vad härligt det ser ut när de ligger i hagen o vilar. Kram