måndag, april 06, 2009

En stjärna i Värmland

I går var vi i Värmland och kollade på en ett-åring, efter Lucky point, en riktig lite goding. Det är Ullis som ska köpa honom. Jag är självklart överlycklig för det eftersom Raring då får en toppenkompis och jag får vara med hela vägen. HURRA!




För övrigt slängde Adde av mig i geggan i går när vi red ut. Himmel och plättar vad det var länge sedan jag åkte av. gruff på Adde!

I kväll ska jag upp på ryggen igen både på Lyckan och Adde, dock inte samtidigt!

Tingeling tingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses han är så vacker så man dånar....fniss och han ska snart flytta hit.
Det är underbart med härliga individer.

Frida sa...

Hej!

Hittade hit genom en annan blogg. Kul med en ny hästblogg att läsa:)

Spännande med en fölis, är alltid kul att vara med från början.

ha en fortsatt bra dag.