lördag, april 25, 2009

Rättvisa, finns det?

I går var det dags för ett gäng från jobbet att ta sig till söder på kvällen för att kolla in Gunnars rockband - Still. Gunnar är ju min högstaste chef så lite spännande är det ju faktiskt att åka och kolla om kommuniktionsdirren är lika bra på guran som på kommunikation. Och det måste jag väl säga att han är.

Men först så stannade vi till och åt en bit mat, jag, Teresa, Lena, Helena, Åsa och Ullis. Alla jobbar vi ihop utom Ullis. Hon är ju som bekant min bästaste vän och hästkompis. Kul att hon hängde på... men så var det ju det här med gruppbilden. För samtidigt som några av oss skulle kolla Gunnar så var andra från jobbet på SJF-fest på Junibacken. Bland andra var Kajsa och Sven där, min favorit Sven. I love Sven...han är ju så bra.

Töntigt eller inte, men jag å Kajsa smsa bilder till varandra för att uppdatera oss på varandras festligheter, det är väl så man håller på när man är 40+ och är på olika fester??!! Döh!;-)

Så... snälla Ullis kan du ta en bild på oss, säger jag på restaurangen. Det är bra om du tar den för du är den enda som inte jobbar med oss. He he he sorry Ullis. Jag vet det var lite mobbig. Du fick inte vara med i gänget. Men någon måste hålla i kameran. Naturligt så blev det du:-) Och bilden blev ju asbra.


MEN!!! Ullis inte sura nu, för vem var det som fick hålla i kameran när den här bilden togs, inte du i alla fall... Finns det någon rättvisa, näää tror inte det!


Och imorgon söndag åker jag till Göteborg för att jobba lite...NÄÄÄÄÄ, jag vill vara hemma och rida!

Inga kommentarer: