torsdag, april 30, 2009

Hästlivet är toppen!

Jag ångrar mig, insåg det idag när jag kom till Kvarnnibble - jag gillar allt vad stället står för. Allt är raka motsatsen till mitt jobb och för mig är hästlivet helig mark. Små små detaljer i sammanhange är inget att tänka på.

Det var jätteroligt att komma in i ridhuset och se Ullis rida Adamello, det såg riktigt bra ut. Chilli var nöjd i hagen efter hennes träningspass. Lyckan fick valborgsvila idag. Prillfröken får jobba i morgon istället. Då rider jag lektion.

Adde och Ullis efter tufft pass i ridhuset!


Chilli nöjd i hagen.


På söndag flyttar vi fölen. Jag är skitglad att Raring får gå med Uffes alla hästar -det är kanon för Raring.

Nu håller jag tummarna för att det går bra med hingsten Ullis ska köpa.

Valborgskram
Cam :-)

Inga kommentarer: