lördag, mars 07, 2009

Hoppning är läskigt

Tidigt i morse red jag Lyckan. Och det var jättekul! Lyckan kan jag lita på. Fast hon är lite pigg är hon helt underbar. HURRA!

I morgon söndag ska hon och Raring verka hovarna. Uffe ska plocka in ett av sina föl från lösdriften, det blir bra eftersom jag ska ta in Raring. Då får jag lite draghjälp till stallet. Lyckan hon behöver däremot inte draghjälp.

Sedan red jag Adamello och skulle rida lektion för Ullis. Men då...var det bokat i riodhuset för hoppning. Självklart blev jag sur, eftersom jag älskar att rida lektion för Ullis, skit att det var bokat.

Å andra sida, varför blev jag så uppröd över hoppningen???. Det fick mig att plötsligt komma ihåg när jag i höstast var hos min vän Peter och hoppade, tja kanske inte hoppade direkt men lite grann iallfall, på han härliga häst Sune. Se här vad fina vi är. Snart är det vår och sommar och då blir det lika fint oc ljust som på bilderna.





Kram kram
Camilla

1 kommentar:

Linnea sa...

Vad roligt med en till hästbloggare!
Jag lägger till dig på bloglovin, lägg gärna till mig du med :)
Kram