fredag, mars 06, 2009

Tjoho! I´m back!

Jag behöver egentligen inte förklara varför det inte kommit några inlägg sedan en vecka tillbaka.

men...

Jag har börjat jobba igen. Här vid mitt skrivbord. Hurra, äntligen tillbaka. Men blev direkt skickad på en chefskurs. Har varit inlåst på ett hotell i tre dagar.


Och förra veckan var vi i Kungsberget med Måns och Kevin. Jag och Ullis passade på att ta lite spa-behandlingar med ungarna åkte skidor. Här är Måns efter en tuff dag i backen.


Och så har vi fått en ny vän i stallet. Ullis har tagit hem Adamello. Han är toppen. Och jag ska hjälpa henne att rida honom.


I dag när jag kom hem från kursen red jag först ut med Lyckan i skogen, och sedan med Adamello. Hurra!

Jag är så glad att jag har hästar och leka med när jag inte jobbar!

Kramis
Camilla

Inga kommentarer: