lördag, mars 14, 2009

MELODIFESTIVALEN!

Jag är SJUK! Skit! Jag blir så trött på förkylningar och hosta. Det märktes mest när jag var ut och red idag. Jäkla vad roligt det var. Jag och Lyckan, Adde och Ullis tog en sväng runt Aske kursgård. Och så lång galoppsträcka i allén, fast det snöregna var det jättemysigt. Lyckan var så jäkla nöjd när vi kom hem.

Nu i kväll ska jag sitta hemma och kolla på melodifestivalen. I LOVE IT!

Och, självklart ska jag rösta på våra idoler. Det måste jag bara göra. Tänk att det inte är minder än fem idoler som är i finalen - mohaaaa!

Jag kommer at ge dem lika många röster var - eller kanske inte. Få se.






Fast egentilgen är det den här tjejen jag gillar bäst. Så hon kanske också får en röst. Jag berättar i morgon hur det blev.


Maten i kväll är hemköpt thai med gul crry och ett glas rött!

Vi hörs i morgon :-)

Inga kommentarer: