torsdag, mars 19, 2009

Måns Zelmerlöws releaseparty

Jo, det var ju först bloggträffen på TV4. Det var roligt eftersom så många kom och Janina med resten av pressgänget hade fixt så bra. Det bjöds på snittar och dricka. Det pratades om nya tv-program och alla som var där fick se ett exklusivt klipp från nya Robinson. Dessutom var tre av deltagarna från Robinson där, Anna Angela och Lukas.

Anna Book som jag jobbade med under första säsongen av Let´s dance kom också dit i sällskap med Tore, från FTZ. Både är deltagare i Gynnings nya serie - Hjälp, jag är med i en japansk tv-show. Det var riktigt kul!

Efter bloggträffen for jag, Ullis och Nina ner på stan till Måns Zelmerlöws releaseparty. Måns är alltid lika trevlig och proffsig. Har är ju sprungen från Idol och vann första säsongen av Let´s dance. Konstigt att jag just den här kvällen i två helt olika sammanhang träffade ett gäng från första Let´s dance (jag tänker då närmast på Anna Book och Måns), jag träffade även Maria Karlsson (Måns dansare), Tobias Karlsson (Arjas dansare), Viktor Åkerblom var där och så såga jag Lena Styren som var producent. Självklart var båda tillställningar kändis täta, som Lena PH, Petera Mehde, Sara Down-finer, Rickard Engfors, Alcazar, Marie Särnholt och många många fler. Men tycker naturligtvis det är roligast att träffa de som jag jobbat eller jobbar ihop med på TV4. Som exepel Sandra Kinge som har jobbat på TV4 ,men nu jobbar med Måns.

Nu är jag astrött - i morgonbitti är det pressträff för Robinson, men först måste jag åka till Ullis och släppa ut hästar. Så min dag måste nog börja vid 05.30.

Jag slänger min nu därför i säng. GOD NATT!

Förmingel på bloggträffen, min praktikant Amanda Roo fronat här. Hon bloggar också.


Anna Book och Robinson-Lukas sitter och insuper allt spännande som sägs.


Och så fick Robinsongänget gå upp och berätta lite härligheter om och från Robinson.


Så var det till sist Måns paraty. Här är lite av folkat som drällde runt där.



Och så Måns som bjöd på musik. Jag ska frivilligt erkänna om man är som jag 40+ och varit i gång hela dagen, då orkar jag inte vara kvar til slutet. Därför är jag hemma nu, he he he åldern tar ut sin rätt!

Inga kommentarer: