tisdag, mars 24, 2009

Skogtur och träns

Det blev en kort kväll i kväll och det var skönt att komma hem i tid. Vi red ut med de stora hästarna i skogen, fram och tillbaka, det blev bra träning för deras rumpmuskler och mina vader.

Lilla Raring fick prova på träns i kväll igen, det var ett tag sist. Och det gick bra. Kanske inte fullt lika lätt längre att hantera honom. Men han är fortfarande toppen att ha och göra med. Tror inte man kan hitta en snällatre ett-åring.

Jag är så glad att jag har honom och Lyckan.

Läste om några övningar i senaste ridsport. Övningarna skulle vara bra för att bygga muskler och måste även vara lösgörande. Jag ska test den och tala om vad jag tycker. Övningen går ut på bommar i en kombination där både styrka och perstation sätts på prov.

Nu är det sängen som gäller.

Natt i natt

1 kommentar:

Anonym sa...

heeeeeej!! vad roligt att hitta din blogg!!! Hoppas allt är bra med dig!! kramar