fredag, mars 20, 2009

Robinson 2009

Urk, vad trött jag var i morse när jag klev upp kl 05.15. I väg och släppa ut hästar och så till Östermalm och Hotellet där vi hade pressträff för Robinson.

Det blev lyckat och alla var där, vilket floskleri.

Roligt var det att tillsammasn med alla deltagare och pressen kolla på första avsnittet. Deltagarna, eller överlevarna som vi kallar dem, såg avsnittet för första gången. Och reaktioner var blandade. Fast de flesta skrattade högt flera gånger när de såg sig själva på tv. Linda Isacsson ställde frågor till deltagarna och det blev en hel del bajsfrågor, något som säkert många funderar på - var bajsade alla???

Här är Anna och Rafael som poserar framför vår kampanjaffisch.


Och när alla hade sett första avsnittet var det dags för plåtning och intervjuer.


Snart är det dags att avsluta dagen och åka hem och rida. Tur att det är helg nu¨så jag kan vila upp mig till nästa veckan.

Cam :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej:) Jätte kul att se att det finns fler som bloggar om hästar:D

Anonym sa...

Visst är det kul att läsa om ditt jobb på TV4 men hur går det med ditt föl? För det är väl en hästblogg du har?

Anonym sa...

Det går bra för mitt föl. I helgen ska han få besöka ridhuset.
Och, japp det stämmer jag har en hästblogg med fokus på hästar, men som jag skriver i min presentation med blandninga av mitt övriga liv. ha det bra Cam