söndag, mars 15, 2009

Lyckan brilljerar i löshoppningen

Hallå. Jag ska löshoppa idag. Vilket är asskönt att bara få skutta runt utan ryttare på rygg.



Vi värmer ett par varv först...musklerna måste bli varma och mjuka.



Och så var det dags - jag är fri! Jag springer på lite bommar först.



Sen efter ett par vändor. Hoppla! hoppla! Det är är enkelt. :-)



Hummm... om det inte var för att det springer en hingst utanför och gnäggar skulle jag kanske vara lite mer fokuserad på hoppningen. Men det är ju vår, gnägg. Förmodligen är det efter mig han springer - jag är ju trotts allt snyggast här på gården.



Okej då, vi tar det ett par varv till.



Lätt som en plätt!


Efter Lyckan var det Adamellos tur och sista Chilie. Här står Chilie och väntar på klarttecken från Ullis. Sen så...



Alla tre hästerna skötte sig utmärkt idag. Nästa vecka är jag borta på söndag så det tar nog ett par veckor innan vi löshoppar igen. Nu ska jag svulla popcorn och kolla på Beck! God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint dom ser ut att hoppa :)

Besök gärna min blogg. Jag tävlar upp till Svår hoppning både i Sverige och internationellt. Min blogg handlar om hur jag tränar, tävlingsresultat samt mycket annat som har med hästar att göra.