fredag, mars 13, 2009

Två favoriter slutar :-(

I kväll var det då dags för min favorit att åka ut ur Let´s dance Bettan Höglund. Roligar tant får man ju leta efter. Och det gör ingenting att hon dansar kass när hon är bra på annat. Och hon höll sig ju kvar till fjärde plats. Bra kämpat! Men det var inte mer än rättvist, för som sagt de andra paren dansar nycket mycket bättre. Nu håller jag självklart på Laila Bagge.



Det var och slut för min son på hans praktik plats idag. Tråkigt eftersom det vairt roligt att han varit med mig på jobbet och så har jag ju fått sällskap i bilen varje dag - av den person jag älskar mest av alla på hela jorden.

I morgon, om vädret tillåter, ska jag och Ullis rida runt aske. Då finns bra galopp- och travsträckor. Det kommer Lyckan att gilla. Hon brukar bli skitglad när vi tar den långa turen. Och om man räknar bort min son är jag sjukt galen i den hästen. Hon är så skoj och söt på samma gång.

Inga kommentarer: