tisdag, januari 27, 2009

Jag längtar hem!

Jag är på kurs!

Det är mitt jobb som skickat mig på någon slags chef-/ledarskapskurs. Det är väl bra och så men jag - LÄNGTAR HEM. Det är bara så, skönt att vara hemifrån, få allt serverat på hotell, kursa hela dagen och fika med mina kurskamrater plus att jag får lära mig så bra saker opm ledarskap. Men jag längtar alltid hem när jag är borta, hem till min son, mina hästar och min säng. Jag ska vara här till på onsdag, så i mitt hästliv händer det nog inte så mycket dessa dagar.

På onsdag slutar jag lite tidigare och kan åka hem direkt, förmodligen blir det först till stallet.

I lördags kväll jobbade jag som vanligt med Körslaget. Det var roligt för Team Hanna och Team Erik är i finalen - nästa lördag är det finaldags och min sista jobblördag på ett tag fram över. Dessutom har jag ju semester hela februari. Mitt nästa projekt på jobbet är Robinson. Här på bilden agerar Martin Stenmarck fotograf och tar blid på Hannas kör som alla hade härliga hippikläder på sig. Hanna som för övrigt fyllde 34 år samma kväll.



Vi hörs snart, mest troligt på torsdag eller sent onsdagkväll.

Kram :-)

Inga kommentarer: