tisdag, januari 06, 2009

Måns på Let´s dance och Bondinbella

Hurra! Jippi! Honom ska vi ha...!
Äntligen fick jag med min son till jobbet.


I dag ansvarade jag för Let´s dance pressträff. Och min brolla Marcus var ljudtekninker. Han i sin tur behövde en assistent, min son, HA! Äntligen så fick jag med Måns till mitt jobb. Och jag tror han tyckte det var lite roligt.

Jag var i alla fall skitglad. Kul att brollan också var där.

Och så här såg det ut:

Först på plats. Tänk att Måns gick upp kl 06.00 imorse. Gulleplutt!


Och så snavade vi förbi Bolibumpa-studion för att hitta en sladd. Marcus hade glömt den andra hemma. I studion hittade vi en tekniker. Häng på sa han jag tror det finns en här... vi hängde på.


Men utanför studion tappade vi bort honom. Han hade dragit på sin sparkcykel till vår studio. Vi knallade efter...


Allt på plats och pressträffen kunde starta. Blondinbellas lilla blåa klänning vägde 3 kg, det är mycket att bära för lilla Bella;-)


Gruppbilden var viktigt!


En nöjd bror som tyckte det funkade bra med ljudet, lite rörigt i början kanske, men det var mitt och Mains fel. Jag var borta när hon skulle presentera mig. Jag jagade väl deltagare i kulisserna. men sen var alla på plats.


och så var han där... Måns idol när Måns var liten - VÄRLDENS STARKASTE MAN Magnus Samuelsson, kolla lilla pluttan Annika Sjö framför, he he he, under hur många lyft det kommer bli under säsongen. Vi får försöka hålla räkningen.


Nu ska jag till stallet och provbygga och provrida övningen vi ska ha på söndagens body-pump-kurs.

c",)

1 kommentar:

Snoo sa...

Vadå ska du tjuvträna innan, är inte det lite fusk ;)
Ha så kul ikväll, vi ses på fredag!

/Sussie