måndag, januari 05, 2009

Let´s dance, Robinson och Gynning

I dag har jag bara stressat över jobbet och tänkt väldigt lite på mina hästar. Det blev en vilodag för Lyckan och nytt gips för Raring!

Jag har pressträff för Let´s dance i morgon och sedan åker hela pressgänget till Filippinerna i morgon för att bevaka Robinsoninspelning. Som tur var slapp jag ju åka med till Robinson ön. Det var meningen från början att jag skulle åka dit eftersom jag ska jobba med Robinson hela våren, men jag byte med Lili. Lili ska alltså jobba med Let´s dance. Så jag tog pressträffen och premiären av Let´s dance åt henne och hon åker till Robinson åt mig. Hurra!
Jag vill inte åka i från Lyckan och Raring - aldrig i livet!

Men lite tufft blir det, Let´s dance, Robinsonresan som jag förberett och så får jag inte glömma Körslaget på lördag. Men det är bara den här veckan. Sedan lugnar det ner sig. Det tror jag iof jämt, grejen är att det aldrig gör det - lugnar ner sig:-)

Men men ... jag har ju faktiskt semester HELA FEBRUARI!!! JIPPI!!!

Här är Lili tillsammans med Laila Bagge som ska vara med i Let´s dance men inte kan komma på pressträffen i morgon. Hon är bortrest, och blir där med den enda som inte kan komma :-( synd...


Jag, Tony, Kishti och Gynning - vi har alla jobbat i hop vid olika tillfällen. Men den enda gång vi alla fyra jobbade ihop samtidigt var första säsongen av Let´s dance. Ja, både Kishti och Gynning var med då, finss!


Är bara tvungen att lägga med bilden från Kristallens pressträff i höstas. Då Gynning ligger ner framför alla och Fredrik och Filip är onyktra som attan, tja det gick ju att läsa om i tidningen dagen efter och där med snodde dom Gynnings pr-kupp eftersom hon kom dit i rullskridskor - för att få lite pr på Stjärnor på is (det var min idé, jäkla Filip och Fredrik, men fylla på jobbet tog hem kvällstidningarna)


Jag lägger säker ut en rad om pressträffen i morgon.

God natt!

Ska hoppa bums i säng nu, måste upp kl 5.00 i morgonbitti:-)

Inga kommentarer: