fredag, februari 13, 2009

Ashtanga Yoga

Okej! Jag gör ett nytt försök. För två år sedan började jag med Ashtanga yoga. Men gav upp efter ett tag. Tiden räckte inte till. Nu gör jag ett nytt försök. I kväll ska jag och Ullis på vår första yogaklass. Vi har hoppat på en tre-dagars-kurs. Ha ha ha... är jäkligt tveksam om jag någonsin kommer till den här killens nivå.

Men skam den som ger sig!







För övrigt red jag lektion för Tina i morse. Både jag och Lyckan tyckte det var svårt med den förvända galoppen, men ROLIGT! Satan vad kul det var. Nu vill jag rida för Tins fler gånger. Heja Tina!

Hörs i morgon!

1 kommentar:

Birgitta sa...

Ashtanga yoga är ju det skönaste som hänt mänskligheten! Verkligen superbra träning också, speciellt för ryttare om jag får säga mitt. ^^ Ha det så roligt på kursen.