torsdag, februari 19, 2009

Fika hos Lena

Det var dags för lite släktträff idag. Jag blev bjuden på lunch hos min kusin Lena. Det är alltid trevligt att besöka Lena. Först så uppdaterar hon mig på vad som händer i släkten och sen gör hon alltid god mat och mysigt fika.



Tyvärr har hon hastigt blivit allergisk mot sin söta katt. Så nu måste hon nog lämna bort Lucy. Vilket är jättesynd för Lucy är en supertrevlig och mysig kattjej. Lena yngsta söner, Jespe och Niklas, har sportlov nu så dom var också med och luncha.



Efter kusinbesöket åkte jag till mina favoriter. Och mitt i hagen alldeles ensam stod plutten och fnusade på någonting. Det verkade inte bekymra honom ett smack att alla hans polare stod vid hösilagebalen. Han var precis som tjuren Fredinan - jag trivs bäst här där jag kan lukta ...



Jag har också hittat Hata-yoga är i Bålsta. Hoppas det funkar istället för Astanga.

Kramis Mills:-)

Inga kommentarer: