söndag, februari 22, 2009

E M D och Annika är bäst!

I går bjöd Helene på middag, jag, Ullis, Anette, Cathrine och så klart Helene bokade oss efter middagen framför tv:n. Det var ju melodifestivalen. Den vill jag inte missa. I know! det är på "fel" kanal... men men... Jag höll självklart på E M D. Och speciellt på Mattias, eftersom jag själv jobbade med den säsongen han var med i Idol. Mattias är en supertrevlig kille och framför allt duktig på att sjung. Det var väldigt kul att E M D gick direkt till Globen. Lika kul som att Måns Zelmerlöv gjorde samma sak förra veckan. En hel hög Idoler till Globen, IGEN! Molly Sandén gjorde även hon en bragd, grattis.

Det blir svårt för mig att rösta i finalen. Vem ska jag heja på!?. Jag får helt enkelt dra lott mellan E M D och Måns.

Cathrine gillde den grekiska tjejen!


Här är mysbordet, inte undra på att jag känner mig välstoppad idag.


Här är jag med Idolerna på en plåtning för tidningen Frida, hösten 2007.


Redan då var det Mattias som fick fokus! Det var en rolig säsong att jobba med.


IDAG!
Annika och jag lektion för Ullis. Det var skitkul. Nästa vecka ska Annika hjälpa mig att ta hand om hästarna. Då åker jag, Måns, Ullis och Kevin till Kungsberget. Annika är toppen, hon ställer alltid upp. Kram på henne!


I morgon börjar min sista semestervecka!
:-/

Inga kommentarer: