onsdag, februari 25, 2009

Förslappad!

HJÄLP JAG HAR BLIVIT FÖRSLAPPAD!!!

Jag gör ingenting just nu - bara slöar! Känner en lätt panik att gå tillbaka till vardagen nu på måndag. Hur ska jag klara av att gå upp ur sängen före klockan 09.00 på morgonen. Dom enda som sympaniserar med mig just nu är min son och katten. Dom vet och hajar vad jag pratar om.
Usch - för att kliva upp före klockan 11.00 eller 12.00 - det är det värsta straff någon kan utsättas för.

Men som sagt på måndag är det slut på min semester och jag ska tillbaka till verkligheten på TV4 - för det är på TV4 verkligeheten finns, hi hi hi (not)...

Det ska bli roligt att komma till jobbet igen, fast det vore ju ännu trevligare om jag kan börja vid lunch. ;-) snälla snälla högre makter hör min bön!!! eller det rcker om någon högre chef på fyran hör mig;)


HA HA HA jag är på kurs med min son inför hans lämplighetsintyg för att få övningsköra. Taskig mamma va! Som dokumenterar hans fullständiga närvaro!


Och så har vi den som är absolut slöast i hela familjen - hon förstår överhuvudtaget inte varför jag måste börja jobba på måndag - tänk på att du kan ligga så här resten av livet om du bara skiter i jobbet.


MEN VEM SKA KÖPA KATTMAT DÅ???

Tjing c",)

Inga kommentarer: