måndag, februari 16, 2009

Yoga hela helgen!

Nu har jag yogat hela helgen, fredag, lördag och söndag. TOPPEN! (not!)

Fast jag måste erkänna att jag var på väg att ge upp efter lördagen. På söndagmorgon var jag tvärsäker på att inte åka till kursen sista dagen. Men men...
jag hade ju redan betalat så det var bara att pallra sig i väg, mer eller mindre börbulltad från de två föregående dagarna.

Det var väldigt tur att jag och Ullis tog oss en skogtur med Lyckan och Chilie på lördagen. Jag hade nog inte orkat något annat. Lyckan var iallafall glad att få sällskap av Chilie.


Vi flyttade också fölen till den större lösdriften på lördagen. Och det gick rätt vilt till. Först var det lugnt, sedan hände det som alla förstod och misstänkte skulle hända. Sex unghingstar fick luft under hovarna och drog allt vad det kunde. Och vips så gick en genom hagen och sen var det high life... men allt löste sig till det bästa. De hittade sig tillbaka in i hagen igen. Det vara bara att sätta igång att laga staket.

Det var lördagen och söndagen det.

Inga kommentarer: