måndag, februari 16, 2009

Jippi - jag snor hö!

Jag och min son har renast källaren i dag. (han tycker det var en usel start på sportlovet, jag tycker det var en bra start - tänk vad olika man tycker :-))

Så därför blev det är kvällstur med Lyckan. Och ÄNTLIGEN fick jag använda min refelxjacka från Jacson. Hurra, med refelxjacka, -ländtäcke och -benskydd samt en blinkande lite röd lampa kan ingen missa oss i mörkret. Vi är som en levande julgran, jag och Lyckan.



Och så...efter ridningen var det dags att sno lite av Juvels hö. Tänka att det är så gott. Även om Lyckan har eget hö i boxen så smakar tydligen alltid det hö i påsen utanför mycket mycket bättre. Därför har jag nu hängt en egen påse utanför så hon snor av sig själv, fniss...Och det är okej, för då passar jag på och borstar hennes huvud. He he he det gäller att ta tillfället i akt - för oss båda;-).

Inga kommentarer: