tisdag, december 09, 2008

Het kvällslektyr i sängkammaren

Singel, lycklig och hästägare!

Om du någon gång har vägarna förbi mig och tar en sväng in i min sängkammare - kommer alla bitar falla på plats.

Varför är hon singel?

Finns det verkligen en för alla?

Men kolla in min hög av kvällslektyr!

Det är mitt liv och vad som snurrar i min skalle.

I morgon, onsdag den 10 december, kommer Raring hem och jag tar även hand om Lyckan just nu. Det är självklart att jag måste sluka allt som går att läsa om dessa underbara djur, för att de ska få det absolut bästa.

Svaret är enkelt - det finns inte tid för annat i mitt liv - JUST NU!



Raring och hans mamma Annika.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag hittade din blogg via Emelie Brolins. Din är verkligen jättetrevlig! Har varit hästlös i 5år (om tre dagar) och jag börjar verkligen längta efter de 4-benta vännerna igen, men än så länge snyltar jag på andras hästliv:-). Hoppas allt går superbra med Rarings installation idag.

/Taina

Unknown sa...

Kul att du hittade hit. Ja, nu är Raring hemma, puh! Allt har gått bra. han är fruktansvärt söt!

Bra att du åker med på andras hästliv, men hur länge ska du orka det? :-)

Camilla c",)