måndag, december 22, 2008

Körslaget är tillbaka!

Körslaget för hela slanten!

I dag har jag varit på repetitioner för Körslaget. Klockan 08.00 i morse kom jag till studion som ligger i ett stort magasin. Så är års är det askallt där. Klockan 21.30 var allt klart och det var dags att åka hem.

Så amatörmässigt av mig – jag har ju varit där hundra gånger i flera olika produktioner allt från Idol, Körslaget, Tack gode gud, Kockduellen m fl. och jag vet att det är KALLT. Varför tar jag inte på mig varma kläder?

Nu ska jag hoppa ner i sängen, men först ska jag värma upp bingen med min hårfön. Sedan när jag krypit ner under täcket så fortsätter jag föna varmluft en stund under täcket (mellan mig och täcket). Annars kommer jag aldrig att tina upp igen.

Så här såg det ut i våras när Team Cans var med (jag på bilden med Cans i bakgrunden), men det var i maj och vårsolen värmde. Gud vad jag längtar dit...till vårsolen.

Men först ska vi klara var en jul, ett nyår, lite trettondag, fettisdag, påsk och annat smått och gott. I maj för övrigt fyller Raring ett år. Undra hur stor han är då?

Sov gott!
C”,)

Inga kommentarer: