fredag, december 05, 2008

Kick off med Anders

Så här såg min dag ut igår, därav inget utlägg:(

Det blev ingen ridning igår, detta p.g.a kick off på jobbet. Dagen var väldigt inspirerande med Christian Olsson som föreläsare. Det kändes superbra när han var klar.




Självklart saknade jag hästen, men min superpolare Annika hjälpte mig med mockning, borstning och fylla på mat åt lilla Lyckan.

Men jag fick min dagliga hästdos i alla fall, Anders Östman, min kollega och vän på jobbet är ju häst- och hoppkille. Han har pluggat på Strömsholm och ridit för diverse toppryttare inom sporten. Vi fick flera tillfällen att snacka en hel del häst i pausen.

Jag måste hänga mer med Anders på jobbet för han vet så mycket och kan häst. Skit vad kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad snygga ni är!! Ni måste ju hitta på något bra häst TV-program! LÄNGTAR!!

// M