torsdag, juli 16, 2009

Dagenefterfrukost!

Det blev en lyckad kväll i går. Har äntligen vaknat till liv. Vi drog runt på söder och besökte lite olika barer. Och så Debaser - där träffade vi ett par jobbarvänner till mig. Drack mer! Tillbaka till söder.

Det var lite härligt ändå att vi blev uppvaktade, för det blev vi både jag och Ullis.
Vi ska snart göra om utekvällen innan sommaren är slut. Det är så skönt att kunna ta det lugnt hem för att väder och sommarkvällar tillåter det. Så nog kändes kvällen lyckad!

Nu ska jag chilla lite till, sedan åker jag till mina fyrbenta vänner i stallet.

Och så var det dagenefter frukost på Café Cesar - helt galet gott!


Ullis hemma - rastlös, fick väl smak av gårdagen. Nu ska hon ut och traska med sin nya i-pod i öronen, full-laddad med sköna toner.


Jag ska rida lektion för Ullis sen, hu, vågar inte änns tänka på hur hon kommer att låta mig jobba!

,

Inga kommentarer: