torsdag, juli 09, 2009

Jan Brink slutar i landslaget och det spöregnar

I PM från Svenska Ridsportförbundet konfirmeras att Jan Brink slutar i landslaget.

De skriver följande:
Sveriges genom tiderna mest meriterade mästerskapsryttare, Jan Brink, har beslutat att lämna landslaget efter 20 år. Hans sista internationella mästerskapsstart var därmed världscupfinalen i Las Vegas i april, då Briar 899 samtidigt pensionerades.



Det var ju därför roligt att se honom och Briar i Globen i vintras. Ett bra minne.

Just nu sitter jag och käkar spagetti, vet inte om jag är glad eller less att det regnar. Jag tror att jag fortfarande tycker det är skönt. Om det håller på ett par dagar till så ledsnar jag. Men just nu är det bara skönt att helt legitimt får sitta inne och dega, hänga vid datorn och lyssna på ljudbok.

Jag tar nog in Lyckan och Balans tidigare idag.

c",)

1 kommentar:

LINNL sa...

han och briars ritt i globen var fantastisk!