tisdag, juli 21, 2009

Stadsbesök!

Catrin, min bästis från stan, kom förbi Bålsta idag. Supertrevligt att träffa henne. Efter lunch på Åbergs museum (mitt favvoställe) tog vi en sväng till hästarna. Catrin har inte tidigare sett Balans utan bara Lyckan. I dag fick hon träffa båda. Vi gick givetvis förbi Raring (Fluring) och Ludde också. Ludde och Raring är alltid så trevliga och sällskapliga. Jag babblade om hästarnas stam och olika hästar, Catrin pratade om personerna i hästarnas omgivning. Det verkar inte vara så många som är lika insnöade som jag är i mitt hästintresse.

Hursomhelst, nästa gång Catrin kommer ska hon få rida! HURRA!

Hejsan!


Morötter, gott!


Morötter här också, toppen!


Kolla vad ljus Balans har blivit. Hon som normalt ser svart ut! Mörkbrun.


Grabbarna i hagen!


I morgon kommer hovslagaren till Raring och Ludde.

Inga kommentarer: