tisdag, juli 28, 2009

Samma farfar!

Om jag fattat det hela rätt har Royal Raring (min hingst) och Rubin Royal (som filmen nedan visar) samma farfar - Rubinstein. WOW!

Ja, jag vet att det finns massor av avkommor från den hästen, och det är väl tur med tanke på vad Rubin Royal visar upp.

Kolla in den här ritten och vänta, håll ut (inte svårt jag lovar) till det gått 3.30 minuter - då kommer traven, den förlängda traven. Om jag någon gång skulle hamna på en häst som travar så flott, sitter jag förmodligen inte kvar.
He he he, lika bra att fortsätta sitta på åskådarplatsen.

Mitt nästa mål är att åka till Tyskland på visning. Det ska bli kul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! :) Skulle du kunna rösta här: http://www.ridstovel.se/?boot=1980
Det vore jättesnällt! :) Det tar typ en sekund bara :)

Unknown sa...

Done!

Evisen sa...

Ja oj vilken trav! Häftigt!