lördag, juli 25, 2009

Filmtajm på lördagkväll

Jag vet att det inte låter sunt...men sent på lördag kväll hittade jag den här filmen på Youtube. Det är Rarings pappa Rubignon. Jag har glömt hur förtjust jag är i den häst och hur vacker jag tycker han är... suck... vad vore en bal på slottet...men kanske en dag är Raring där och slår ut sin farsa på dressyrtävlingen.

Japp, det är vad jag gör en lördagkväll, he he he

Kanske ska tilläggas att i kväll när jag var och gav Ludde och Raring deras betfor så såg Raring mer ut som en häst från familjen Hedenhös. Kardborrar i hela sin solblekta man, skitig och slaffsade betfor i hela fejan. Kanske ska jag ta med mig min handdator till hagen och ha filmvisning för Raring och Ludde. Tja, dom borde få någon form av förbild att efterapa.




I morgon ska min son och jag motionera. Kl 18.00 ska Annika och jag rida lektion för Ullis: Det ska bli skitkul för llis är superbra att rida för - hon är toppen!

Inga kommentarer: